Serwis i gwarancja na urządzenia
Urządzenia są objęte pełną gwarancją producenta z możliwością rozszerzenia do 36 miesięcy. Prowadzimy ogólnopolski serwis sprzedawanych urządzeń Opus Mini, FillOn, StarFill oraz Chepao. Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu usterki nie jest dłuższy niż 2-5 dni. Istnieje możliwość rozszerzenia opcji serwisowej o dostawę urządzenia zastępczego podczas trwania ewentualnej naprawy. W takim przypadku po zgłoszeniu usterki wysyłamy kurierem urządzenie zastępcze, z którego będą mogli Państwo korzystać do czasu zakończenia ewentualnej naprawy.
Kupując dowolne urządzenie z oferty wyznaczony przez Państwa pracownik zostanie przeszkolony pod kątem obsługi, serwisu i przepisów BHP. Otrzymają Państwo także pomoc telefoniczną dostępną przez 24 godziny na dobę. Instrukcja obsługi w języku polskim pozwala w szybki i czytelny sposób zapoznać się z podstawowymi funkcjami urządzenia jak również ustawieniami i zmianą parametrów pracy. Urządzenia maja certyfikat CE i są dopuszczone do sprzedaży w krajach UE.
Eksploatacja
Urządzenia zostały już wielokrotnie przetestowane w różnych warunkach pracy bezpośrednio u naszych Klientów, i w ich ocenie działają bezawaryjnie.
Częściami, które nie podlegają gwarancji są elementy eksploatacyjne czyli grzałki oraz paski teflonowe. Jednakże przy zakupach materiałów eksploatacyjnych do zakupionego urządzenia w naszej firmie, istnieje możliwość serwisu tych elementów bez ponoszenia żadnych kosztów.
Do każdego urządzenia jest opracowana przez nas instrukcja obsługi pomagająca w ustawieniu parametrów pracy oraz zawierająca przepisy BHP podczas korzystania z urządzenia.